Sałatka z jajkiem i Awokado

Sałatka z jajkiem i Awokado

Składniki:

  • pół awokado
  • jedno jajko
  • mała czerwona cebula
  • migdały
  • 1 mały pomidor
  • roszponka lub kilka liści sałaty
  • przyprawy: pieprz świeżo mielony, czosnek granulowany

odstep13

Dzięki połączeniu jajka z awokado, danie daje uczucie sytości co ciężko uzyskać na tej diecie, bo wszystkie posiłki są dość lekkie i szybko się trawią. świetnie nadaje się na śniadanie w I etapie diety.

Przepis jest bardzo prosty i jako, że jest to sałatka nie wymaga wiele przygotować. Jedynie jajko wstawiamy do gotującej się wody na około 10 min. Obieramy  awokado i kroimy wedle upodobania do sałatki, ja wolę mniejsze kawałki, żeby smak się mocno przenikał z resztą składników. Pozostałe składniki również kroimy łącznie z migdałami i już ugotowany jajkiem na drobniejsze kawałki. Całość doprawiamy.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 
 
 
 
shared on wplocker.com